I denne artikel vil vi præsentere dig for en lang liste over grunde til, at turguides har brug for en hjemmeside udover dine social media. Jeg ved, at du måske tænker, men hvorfor? Jeg er ikke stor nok. Mine kunder og klienter søger efter mig for det meste kun på de sociale medier.
Nå, du ved, hvordan alt i dag handler om at være tilgængelig online overalt, og hvad du kan gøre eller tilbyde folk. Det er sagen ved det. Dine kunder og potentielle klienter er ikke altid på de sociale medier, men online søgninger og forsøger at finde mere om din forretning.
Din virksomhed er aldrig lukket
Ja, hvad mener du aldrig lukket? Jeg vil gerne være sammen med min familie. Det er selvfølgelig pointen. Hjemmesiden er der 24/7. Det sælger og promoverer dine tjenester og ydelser hele tiden.
Et websted er et værktøj, der er åbent for tjenester
Et websted kan fungere som et katalog eller en brochure for dine tjenester. Hvis noget ændrer sig, såsom priser eller pakker for dine tjenester, ændrer du det bare.
Du behøver ikke vente på, at dine trykte materialer ankommer, som du så har sendt ud til dine potentielle kunder (print er stadig en god tilføjelse).
Du kan målrette mod et større marked
Dit lokale marked vil være bredere, du vil være foran potentielle kunder, der ellers ikke havde mulighed for at have kontakt med dig før. F.eks. er sociale medier som Facebook, Instagram, YouTube osv. banned i Kina, men det er din hjemmeside ikke.
Dine kunder forventer, at du er online
Ifølge flere undersøgelser viser det sig at kunder forventer, at virksomheder har en virksomheds hjemmeside.
Få nye kunder til dig
Som du kan se nu. Folk søger efter ny information online. Så de har en tendens til at søge efter løsninger på deres problem mere og mere.
Med en veldesignet hjemmeside kan du positionere dig som en, der kan give dem en løsning.
Du kan uddanne dine kunder om dit brand, ydelser og tjenester
Det betyder, at du styrer, hvad du siger. Du er ansvarlig for din udgivelse. Og hvilket bedre sted kan du skrive om dit brand, ydelser og tjenester end på din egen hjemmeside.
Misforstå mig ikke, jeg mener ikke, at du skal prale i dine indlæg. Dine artikler skal afspejle din forretningsmission, din personlighed og være værdifulde for dine besøgende.
Dit websted kan give socialt bevis
Selvfølgelig har du sikkert en form for socialt bevis, såsom Facebook-siden eller Twitter-kontoen. For ikke at nævne TripAdvisor og Google Anmeldelser.
Alt dette er fantastisk, men hvis folk allerede leder efter dig på internettet, ville det være fantastisk, hvis de kan finde din hjemmeside. Det er her, du kan inkludere din glade kundes vidnesbyrd.
Glem ikke, at du kunne lave nogle casestudier og give endnu større værdi. Fordi du vil vise dem processen og en glad kunde.
Din virksomhedshjemmeside er centrum for din markedsføring
Hver marketingkampagne bør først være live på din hjemmesides landingsside, så det, der står på dine flyers, eller i videoer eller i brochurer, kan føre dem til din hjemmeside.
Et websted opbygger din virksomheds troværdighed og legitimitet
Dette er ikke kun oplysningerne om dine virksomhedsoplysninger, men også andre marketingrelaterede oplysninger. Samt bevise dig selv som en troværdig virksomhed.
Sæt alt ovenstående skrevet i en god struktureret og professionelt designet hjemmeside, og du vil nemmere få nye kunder. Køb hjemmeside til din forretning i dag.